Crónica da devolución dunha fianza

….y en dos o tres días ya os la devuelven”. Aínda que nunca chegamos a crelo, non esperabamos que a devolución da fianza de San Kanuto se convertera na odisea que resultou ser.

Para empezar esta crónica, debemos explicar que tódolos anos o 19 de Xaneiro celebramos a festividade de San Kanuto na Carballeira de Santa Susana, e tódolos anos deixamos todo como estaba antes de chegar, incluso en ocasións mellor. Ademais de dicilo nós, tamén o persoal do departamento de tráfico recoñece isto, segundo os informes da policía local.

Aínda así, cando este ano solicitamos o permiso, a resposta foi que si queriamos utiliza-la vía pública deberíamos depositar unha fianza de 1200 €, sen máis explicación que “ahora se le pide a todo el mundo”, sendo isto falso xa que sabemos que a outras organizacións non se lle esixe, coma debería ser con todas.

O depósito dunha fianza de 1200 €, ou incluso 3000 € noutros casos, é unha condición que moitas asociacións sen ánimo de lucro non poden cumprir. Entón esta fianza convértese, entón, nunha denegación encuberta dun permiso que non poden negarse a conceder abertamente. De feito, alguén do departamento responsable de conceder o permiso, xa presupoñía que non realizariamos a actividade e sorprendeuse o día que pagamos a fianza.

Despois de dous meses de moitas visitas e moitas chamadas a distintos departamentos da administración do Concello de Santiago de Compostela, devolvéronnos a fianza. Dous meses nos que calquera pequena asociación non pode prescindir de 1200 €.

Pero nin o depósito da fianza, nin a tardanza en devolvela foron o único indignante no asunto. A continuación expoñemos a crónica dos acontecementos:

día 20 xaneiro: presentamos no rexistro a solicitude de devolución de fianza

día 10 febreiro: sen resposta. Achegámonos ao departamento de tráfico, e comentan: “ hiciste bien en venir, porque ya no me acordaba”. Os documentos presentados no rexistro supostamente desapareceran. Piden copias do xa presentado.

día 13 febreiro: levamos copias do presentado para que podan elaborar o decreto de devolución. “Volvede o día 16” e xa estará listo.

día 16 febreiro: non estaba listo. “xa vos chamamos nos

día 23 febreiro: chaman para dicir que lles levemos o orixinal da carta de pago

día 24 febreiro: levamos a carta de pago orixinal, e non facía falla. Remiten a documentación a Tesourería.

día 27 febreiro: chamamos a Tesourería e teñen a documentación, pero debería estar en Intervención. Remiten a Intervención.

día 28 febreiro: chamamos a Intervención e non teñen o número de conta, que xa lle facilitaramos. Debeuse perder.

día 29 febreiro: damos o número de conta a alguén que non era o responsable porque non estaba a persoa encargada.

día 1 de marzo: confirmamos que teñen o noso numero de conta, e que esperemos.

día 20 marzo: chamamos para preguntar, e din que xa debería estar ingresada.

día 21 marzo: Ingreso da fianza por parte do Concello.

 

Na proba 8, a casa da tolemia, de “Asterix e as 12 probas” pode que resulte simpático, pero na realidade, esta desorganización burocrática o único que supón son trabas, enredos e traballo extra, tanto das asociacións que organizan actos culturais coma das traballadoras e traballadores do Concello.

Por todo isto a Xuntanza Antiprohibicionista solicita ao Concello de Compostela que acabe con esta absurda práctica, xa que as actividades sempre teñen un responsable que se encargaría dos posibles danos.

Estas entrada foi publicada en Novas coas etiquetas , , , , . Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s